Статистика
140883 відвідувань
177790 завантажень
Телефон
(05449) 7-10-75
Email
sadoksanator6@ukr.net
Адреса
м. Шостка, вул. Короленка 42
Подивитись на карті

Теоретичний семінар «Вивчаємо Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді»

План

1. Актуальність проблеми національно-патріотичного виховання дітей та молоді

2. Концепція Національно-патріотичного виховання дітей та молоді:

2.1. Мета та завдання національно-патріотичного виховання дітей та молоді

2.2. Принципи патріотичного виховання

2.3. Шляхи реалізації патріотичного виховання дітей та молоді

2.4. Етапи впровадження національно-патріотичного виховання дітей та молоді

2.5. Очікувані результати (презентація)

3. План заходів щодо посилення духовно-патріотичного виховання дітей у ДНЗ Сумської області (інформаційне повідомлення)

Семінар – практикум «Роль дитячої книжки у мовленнєвому розвиткові дітей»

Мета: розширити уявлення педагогів про роль художньої літератури у всебічному розвитку дітей дошкільного віку; удосконалити знання вимог програми «Дитина» щодо ознайомлення дітей з книгою та змісту роботи з художньої літератури.

План

1. Художня література як засіб всебічного розвитку дітей дошкільного віку.

2. Відомі вчені та педагоги про роль книжки у мовленнєвому розвиткові дітей.

3. Ігрові вправи:

  • «Добери методи ознайомлення дітей з художньою літературою»
  • «Розмісти завдання у порядку зростання їхньої складності»
  • «Облаштуй куточок читання»

4. Робота з батьками щодо прилучення дітей до читання

Семінар «Сенсорне виховання дітей дошкільного віку – базова компетентність гармонійно розвиненої особистості»

План

1. Інформаційне повідомлення «Сенсорний розвиток дитини в Базовому компоненті дошкільної освіти»

2. Мозковий штурм

«сенсорний розвиток дитини – це….»

3. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» про сенсорне

виховання дітей дошкільного віку

4. Інформаційне повідомлення «Особливості сприймання та оброблення

інформації людьми різного віку або візуал, аудіал, кінестетик – хто вони?»

5. Аналіз анкет «Сенсорне виховання дітей в дошкільних закладах»

Семінар «Музейна педагогіка в дошкільному закладі»

План

1. Музейна педагогіка : можливості і перспективи

2. Головні аспекти музейної педагогіки в роботі з дітьми дошкільного віку

3. Музей у дитячому садку

4. Міні-музей одного предмета

5. Ознайомлення з досвідом роботи дошкільних закладів України щодо використання музейної педагогіки в роботі з дошкільниками

6. Поради щодо організації музейного простору в ДНЗ та роботи з дітьми

Семінар-практикум «Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності»

План

1. Особливості патріотичного виховання дошкільників

2. Завдання патріотичного виховання дошкільників в контексті нової редакції Базового компонента дошкільної освіти

3. Форми та методи організації роботи з патріотичного виховання

4. Модель патріотичного виховання (презентація різних напрямів виховання у системі патріотичного виховання)

5. Моделювання освітніх проектів:

  • «Моє місто,мій край»
  • «Україна – моя Батьківщина»
  • «Земля – наш дім»

Семінар «Профілактика жорстокого поводження з дітьми»

Мета: підвищення психологічної та педагогічної обізнаності педагогів щодо попередження жорстокого поводження з дітьми

План

1. Вступне слово: окреслення проблеми семінару, обґрунтування її актуальності.

2. Інформаційне повідомлення «Жорстоке поводження з дітьми та його наслідки»

2.1.Мозковий штурм «Ознаки насильства»

3. Вправа «Шеренга»

4. Вправа «Синквейн»

5. Вправа «Образ щасливої дитини»

6. Вправа «Стилі батьківської поведінки»

7. Інформаційне повідомлення «П'ять шляхів до серця дитини»

8. Вправа «Меморандум»

9. Вправа «Валіза, м'ясорубка, кошик»

СЕМІНАР «Спортивні ігри і вправи – ефективний засіб фізичного виховання дошкільника»

МЕТА

  • поглибити і закріпити знання педагогів про сучасні вимоги до організації і проведення спортивних вправ та ігор спортивного характеру;
  • вправляти в умінні добирати форми роботи відповідно до поставлених завдань;
  • удосконалювати аналітичні вміння педагогів;
  • розвівати інтелектуально – креативний потенціал;
  • сприяти формуванню особистісної активної позиції кожного учасника семінару.

ПЛАН

1. Вправа «Активне слухання» (Базовий компонент дошкільної освіти про фізичний розвиток дитини дошкільного віку»

2. Вправа «Коло здоров'я» (Асоціації до слова «здоров'я»)

3. Вправа «Чия команда швидше?» (Робота з фотографіями: класифікація традиційних і нетрадиційних форм фізкультурно – оздоровчої роботи)

4. Вправа «Методичний дартс» (Робота з картками: розподіл спортивних вправ та ігор спортивного характеру відповідно віку дітей)

5. Вправа «Педагогічний пінг – понг» (Визначення послідовності вивчення основних елементів ігор спортивного характеру та спортивних вправ – санки, лижі, футбол)

6. Вправа «Створюємо пам'ятку» (складання правил безпечної поведінки при виконанні спортивних вправ)

7. Дискусія «Перемога або нічия?»

8. Надання рекомендацій

Семінар «Працетерапія: види дитячої праці та форми її організації»

План

1. Базова програма «Я у Світі» про трудове виховання дошкільника.

2. Види дитячої праці та їх вплив на розвиток особистості в дошкільному віці.

3. Форми організації праці дітей в умовах дошкільного закладу та сім'ї.

4. Ознайомлення дітей з професіями.